We Want to Know Wednesday-My Theme Song

If you ever get your own TV show, promise me you will never change the theme song. –Monk

Photobucket
{1} Who would you call if you had to get bailed out of jail?

Wouldn’t that be ironic? Especially since my hubby works as a Deputy Sheriff at the jail. I would say him, but if I landed my booty in jail he’d probably make me stay there overnight to teach me a lesson! 😉

{2} If you were a superhero what would your hero name be?

Ha, well Match likes to call me the Littlest Amazon because I’m short but I’m powerful. So maybe that would be my superhero name. 

{3} What do you think is one of your best qualities?

My ability to see the positive in most situations. I tend to not let things get me down for long. I’ll allow myself to be sad for a minute, and then I shake it off. Life’s too short to not be happy!

{4} What song would you pick to be your own personal theme song?

Drop it Like it’s Hot, but only because Sassy Guy says this commercial reminds him of me. He says I’m a goober like the girl on it. Cracks me up every single time I watch it. 


{5} What celebrity do you think is most over rated?

Any and all celebrities that are famous simply because they are famous, ie Paris Hilton and those Kardashian idiots

17 Comments

    Myya Says

    That would NOT be good if you got arrested & your hubs works at the jail. Yikes! LOL.

    Seeing the positive in a bad situation is a GREAT asset to have!

    LOOOVE that song… I crack up every time I see the commercial too. Good call!

    VandyJ

    I’m way to goodie two shoe to land in jail. But if I did, I’d hope I was having fun to get there.
    I’m more a negative Nellie, but we all need you positive people to keep us reminded of the bright side.

    crazymama

    That is a funny commercial.

    Rad theme song and superhero name.

    Thanks for stopping by!

    Impulsive Addict

    Hahahaha!! That commercial is one of my favs! I laugh too so now I’ll REALLY laugh thinking of you! I haven’t seen it in a while. That’s good stuff.

    I couldn’t agree with you more on the Kardashians and Paris’s of the world. Drives me to drink! Damn skanks.

    Amanda

    I like the superhero name. I can just see Disney snapping it up. 🙂

    Rachel

    Oh my goodness if you ended up in your husband’s jail…HI honey…honey..hon..LOL

    I once rocked the leggings and shorts like that girl in the video betcha I shook my booty just as hard too…yup I’m lame.

    Nadine

    Too Funny and A Little Amazon that can Drop it Like it’s Hot!!!

    Kimi

    OMG the reality TV people make me crazy…not so say that I don’t indulge in reality TV…cause I totally do. Ohhh The Hills…how I miss thee.

    The Lovely One

    LOL! I’ve never seen this commercial before, but I dance EXACTLY like that girl!

    Alicia

    ha! you’d be in some trouble if you got arrested! lol! and i think little amazon is a CUTE name!! i’m so with you on #5… all those girls have got to GO!

    Tyla

    You getting thrown in jail would be like my daughter being send to the office at school (her dad is the asst. prin.) haha. And I’m with you on the Kardashians. blech!

    Tyla

    Ooops. “Sent”, not “send”.

    Grumpy Grateful Mom

    Fun list! I like your superhero name. I think mine would have to do something with Amazon too, because I’m so good at spending money there!

    Sarah Kate

    Aaaahahahahaha…that commercial is hilarious!!! I love it when that one comes on – I don’t even fast forward through it on the DVR! :o)

    Awesome answers, girl!!!

    BPD in OKC

    Have you checked out my meme? If not, come take a stab at the questions: http://wtfweeklymeme.blogspot.com/

    Trinity

    couldn’t agree with you more on the Kardashian thing. they are soooo over rated.

    Charlotte

    I have never seen that commercial before but it’s hysterical!

    Ugh, SO OVER the Kardashians. I just wish the rest of the world would move on, too.

Your comments make my day!